Techniki Obsługi Klienta
szkolenie z technik obsługi klienta

Techniki Skutecznej Obsługi Klienta. Budowanie Wizerunku Organizacji Przez Pracowników

Techniki Skutecznej Obsługi Klienta. Budowanie Wizerunku Organizacji Przez Pracowników

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

Informacje o szkoleniu

Techniki skutecznej obsługi klienta. Budowanie wizerunku organizacji przez pracowników.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak profesjonalnie obsługiwać Klientów jak radzić sobie z obiekcjami klienta, jak pozyskać i utrzymać nowych Klientów do współpracy i zbudować partnerską relację opartą na zaufaniu oraz jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy.

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów odpowiedzialnych za obsługę klienta, sprzedawców, osób które w swojej pracy mają bezpośredni kontakt zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznym firmy, których praca polega na obsłudze, pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z klientem.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Wprowadzenie,
  • Zasady profesjonalnej obsługi klientów,
  • Standardy obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim i pośrednim,
  • Obsługa przed i po sprzedażowa,
  • Typologia osobowościowa klientów,
  • Analiza trudności w pracy osób odpowiedzialnych za obsługę klienta – analiza czynników wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Budowanie wizerunku,
  • Podsumowanie i wnioski

Cel szkolenia:

  • podniesienie wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klientów,
  • nabycie umiejętności budowania relacji z klientami opartych na zaufaniu,
  • praca z klientem również przez telefon, za pośrednictwem komunikacji mailowej,
  • podniesienie kompetencji w obsłudze klienta,
  • umiejętność bycia asertywnym w relacji,
  • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.

Zajęcia prowadzone w formie warsztatów, wykorzystują metody aktywnej pracy z grupą. Wykład teoretyczny jako wprowadzenie do tematu każdego z zagadnień, następnie implementacja wiedzy w  praktykę w firmie dyskusji moderowanej i ćwiczeń. Formuła zajęć pozwoli na uczenie się przez doświadczenie i wykorzystanie potencjału uczestników.

W ramach szkolenia zapewniamy: przerwy kawowe, słodki poczęstunek, materiały szkoleniowe i piśmiennicze, wykwalifikowaną kadrę trenerską, lunch.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa.
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, pomagamy w rekrutacji kadr, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych

ROZWIŃ CAŁOŚĆ

Szkolenie poprowadzi

Doświadczony trener z zakresu negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, certyfikowany trener DISC, Coach, ICF. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w korporacji na stanowisku szefa oddziałów, kierownika zespołów sprzedaży, zarządzania firmą, która aktywnie pozyskuje do współpracy partnerów biznesowych. Trener posiada bogate doświadczenie trenerskie- ponad 1000 h przeprowadzonych szkoleń i ponad 750 h coachingu.

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

+48 661 991 681