Współpraca Nauczycieli a Efektywność Nauczania
Rola Współpracy Nauczycieli w Podnoszeniu Efektywności Nauczania

Rola Współpracy Nauczycieli w Podnoszeniu Efektywności Nauczania

Rola Współpracy Nauczycieli w Podnoszeniu Efektywności Nauczania

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

Informacje o szkoleniu

Rola Współpracy Nauczycieli w Podnoszeniu Efektywności Nauczania

Praca w oparciu o zasady Edukacji Włączającej i udzielania pomocy dzieciom i młodzieży w przedszkolu, szkole i placówce polega przede wszystkim na efektywnej współpracy wszystkich nauczycieli i specjalistów.

  • Współpraca ta oparta jest na rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci i uczniów, jak również czynników środowiskowych wpływających na funkcjonowanie uczniów w edukacyjnej rzeczywistości.
  • Nauczyciele i specjaliści mają zadanie polegające na zaspokajaniu potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów, aby ten cel został osiągnięty, potrzeba jest zrozumienia konieczności współpracy opartej na różnych, istniejących

Celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli metodą warsztatową z formami i metodami pracy w uczniami.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Na czym polega współpraca nauczycieli i specjalistów w świetle prawa oświatowego?

  • Zapoznanie uczestników szkolenia z najważniejszymi aspektami dotyczącymi aktualnych Rozporządzeń MEiN.

2. Model pracy z uczniem z uwzględnieniem zasad Edukacji Włączającej.

  • Współpraca ze Specjalistycznymi Centrami Wspomagającymi Edukację Włączającą [SCWEW].

3. Rola i Zadania Zespołów - rola koordynatora.

  • Zapoznanie z zadaniami Zespołów na podstawie Rozporządzeń i wskazówek Koordynatora Zespołu.
  • Rola rzetelnej i właściwej diagnozy funkcjonalnej uczniów (zespołu klasowego).

4. Współpraca nauczycieli i specjalistów podczas realizacji zadań:

-diagnostycznych;

-prognostycznych;

-terapii.

  • Efektywna współpraca oparta na zasadach związanych z obszarami pracy z uczniem/ zespołem klasowym

5. Podsumowanie zajęć – modele współpracy z nauczycielem współorganizującym

  • Omówienie treści przedstawionych podczas warsztatów w oparciu o wizualne myślenie i zapamiętywanie – modele współpracy.

Czas trwania szkolenia: 3 godziny, 15.00-18.00
Termin szkolenia: do uzgodnienia z Zamawiającym
Miejsce: w siedzibie Zamawiającego
Koszt szkolenia: 2.500 zł / grupę do 25 osób

W ramach szkolenia zapewniamy: wykwalifikowaną kadrę trenerską, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego Uczestnika.

Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, pomagamy w rekrutacji kadr, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.

ROZWIŃ CAŁOŚĆ

Szkolenie poprowadzi

Wykwalifikowany tutor, trener rynku edukacji. Konsultant ds. pedagogiki specjalnej i integracji w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu. Oligofrenopedagog oraz specjalista z zakresu Terapii Pedagogicznej. Od 25 lat prowadzi terapię pedagogiczną z osobami niepełnosprawnymi oraz zajęcia z zakresu pedagogiki, arteterapii i self-adwokatury.

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

+48 661 991 681