Nasza kadra | SEB-TEAM

SEB-TEAM ﹥ NASZA KADRA

PRACUJEMY DLA WAS

Nasz zespół cały czas się rozwija, aby sprostać Państwa wymaganiom. Ważnymi dla nas wartościami jest rzetelność i terminowość. Towarzyszymy naszym Klientom na każdym etapie działań.

Współpracujemy też na stałe z najlepszymi trenerami, profesjonalną kadrą specjalistów z różnych dziedzin, w tym fizjoterapeutami i psychologami. Mamy kreatywny zespół, który rozwija naszą ofertę. Do Państwa dyspozycji są także doświadczeni i pomocni handlowcy, otwarci na Państwa potrzeby i nastawieni na wsparcie Klientów.

KADRA SEB-TEAM

Edyta Jaworska

Prezes SEB-TEAM, doświadczony szkoleniowiec i doradca biznesowy

„Pasja do pracy jest tym, co mnie wyróżnia. Angażuję się w nią całą sobą. Po prostu żyję tym, co robię, bo sprawia mi to ogromną radość.”

Prowadzę firmę, która świadczy usługi wspierające rozwój organizacji. Jestem partnerem biznesowym dla wielu firm. Praca moja i mojego zespołu pozwoliła rozwijać się wielu podmiotom. Udzielamy wsparcia zarówno na płaszczyźnie inwestycyjnej, związanej z rozbudową infrastruktury lokalowej, IT czy technicznej. Przede wszystkim skupiamy na podnoszeniu kompetencji kadr.

Jestem doświadczonym trenerem, certyfikowanym przez PAIZ Consulting, a także  międzynarodowym trenerem DISC. Prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój organizacji, zarządzania, pisania biznes planów. Praca na sali szkoleniowej to dla mnie zawsze wyzwanie. Moim zadaniem zawsze jest wspieranie celów partnerów biznesowych.

Jako doradca biznesowy wiem, że aby się rozwijać, trzeba szukać nowych możliwości i wychodzić z własnej strefy komfortu, biorąc odpowiedzialność za podejmowane decyzje.

W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu moja firma SEB-TEAM jest partnerem akcji „Szkoła Bliska Pracy”. Wspólnie z Lacroix Electronics i gminami powiatu kwidzyńskiego wspieramy wybory zawodowe młodzieży z lokalnych szkół.

Współpracuję z Wyższą Szkoła Bankową w Gdańsku, pomagając młodym ludziom spełniać marzenia o własnej działalności gospodarczej. Jako wykładowca akademicki prowadziłam zajęcia ze studentami z zakresu zarządzania. Pracując dla Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego towarzyszyłam setkom firm wejść na rynek oraz mierzyć się z wyzwaniem pracy na własny rachunek i rozwijaniem działalności gospodarczej.

Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w Polskapresse, oddział w Gdańsku na stanowisku szefa oddziału i kierownika zespołów sprzedaży. Wielokrotnie byłam nagradzana za osiągane wyniki.

Studia magisterskie ukończyłam na specjalności z doradztwa zawodowego i personalnego, a na moje wybory zawodowe największy wpływ miały studia podyplomowe na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi.

Nawiązywanie nowych relacji biznesowych i pozyskiwanie klientów to w dzisiejszych czasach ambitne wyzwanie.

Prywatnie jestem żoną Piotra i matką trzech synów. Lubię podróże, dobrą kuchnię. Interesuję się sportem i historią.

Wierzę, że jesteśmy odpowiedzialni za to, gdzie dziś jesteśmy i z czym się mierzymy. Moja filozofia życiowa opiera się na jasnym wyznaczaniu sobie celów, a każdego ranka wiem, jaką drogą będę podążać.

Kieruję się zasadą, że jeżeli nie mamy własnych celów, jesteśmy skazani na realizację celów innych.

Justyna Imiołek

Dyrektor Zarządzający

W firmie odpowiadam za wszelkie sprawy dotyczące księgowości, rachunkowości, kadr i płac. Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunkach zarządzanie oraz finanse i rachunkowość, ukończyłam także studia podyplomowe MBA. Jestem osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań, nie uznaję opcji “nie da się”. Doświadczenia na różnych stanowiskach, od specjalistycznych po zarządcze, pozwala mi sprawnie radzić sobie z zagadnieniami z różnych dziedzin.

Cenię sobie czytelne, jasne zasady współpracy, a przede wszystkim- nasz zgrany, czasem szalony Zespół.

Agnieszka Cymerman

Kierownik biura

Na co dzień odpowiadam za koordynację działania biura i pracy naszego Zespołu. Wpieram wszystkie działy w ich działaniach, od harmonogramów projektowych, administrację, przez sprzedaż aż po przetargi. Lubię myśleć, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy problem da się rozwiązać.

Poza działaniami codziennymi odpowiadam również za przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej dot. pozyskiwania środków zewnętrznych (np. z UE), studiów wykonalności, KIP, diagnoz sytuacyjnych etc.

Agata Lalewicz

Specjalista ds. administracji

Otwartość na oczekiwania klientów i zmienność w podejmowanych działaniach to cechy, które wpisują się w mój charakter. Cieszę się z pracy w dobrym zespole, a moja skrupulatność i dążenie do celu sprawiają, że moje działania są efektywne. Tworzę harmonogramy zajęć, warsztatów i szkoleń. Kompletuję dokumentację projektową, szkoleniową i biurową. Odpowiadam za kontakt z naszymi trenerami i klientami.

Noemi_Kluska_Sebteam

Noemi Kluska

Specjalista ds. Administracji

Moja praca skupia się na obszarach takich jak marketing, grafika, zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową. Dodatkowo przygotowuję materiały szkoleniowe oraz zajmuję się dokumentacją związaną z ofertami, zamówieniami i przetargami.

Poza pracą lubię aktywnie spędzać czas, czerpiąc inspirację z różnorodnych doświadczeń.

Magdalena Wielgosz

Specjalista ds. sprzedaży

W firmie zajmuję się sprzedażą szkoleń skierowanych do biznesu, jednostek samorządu terytorialnego i pomocy społecznej. Uwielbiam kontakt z ludźmi, uważam, że każdy człowiek jest interesujący, a rozmowa jest najlepszym sposobem na poznanie drugiej osoby, dlatego spędzam na rozmowach z Państwem bardzo dużo czasu. Pozwala mi to poznać Państwa oczekiwania, problemy, czasem podpowiedzieć co można zrobić i jak moglibyśmy Państwa wspomóc, zarówno w codziennym działaniu, podnoszeniu kompetencji kadry, jak też w strategicznym myśleniu o przyszłości i dalszym rozwoju.

Prywatnie jestem szczęśliwą, choć bardzo zabieganą 🙂 mamą. W wolnych chwilach (nielicznych) jeżdżę na rowerze i czytam.

Magda Marcinkowska

Psycholog

Psycholog, psychoterapeuta.
Zajmuję się zapewnianiem opieki psychologicznej oraz udzielaniem wsparcia, szczególnie dzieciom, ale również osobom dorosłym. Pracuję nad kształtowaniem prawidłowych zachowań u dzieci, a także edukacją z zakresu kompetencji społeczno-emocjonalnych. Umiejętność pracowania pod presja czasu i szybkie dostosowywanie się do nowych sytuacji, a także empatia pozwalają na zrozumienie sytuacji każdej osoby, z którą się spotykam. W mojej pracy lubię możliwość kontaktu z ludźmi znajdującymi się w różnej grupie wiekowej i borykającymi się z różnymi problemami.

Janina Taczyńska

Koordynator ds. fizjoterapii

Fizjoterapeuta

W mojej pracy zajmuję się m.in. poprawą kondycji psychofizycznej pacjenta, pomocą w adaptacji pacjenta do funkcjonowania z protezą, opóźnieniem efektów starzenia się, poprawą i utrzymaniem obecnej sprawności fizycznej czy podtrzymywanie zdolności pacjenta do samodzielnego funkcjonowania.

Julia Szwed

Technik masażysta

Zajmuję się zmniejszaniem dolegliwości bólowych u seniorów. Poprawiam komfort ich życia masażem, rehabilitacją, oraz rozmową i często  po prostu obecnością. Cierpliwość, wyrozumiałość i komunikatywność – to cechy, które pozwalają mi być coraz lepszą w mojej pracy.

Marcin Grzegrzółka

Fizjoterapeuta

Jestem fizjoterapeutą, który ogromną satysfakcję czerpie z pomocy innym ludziom. Każdego pacjenta traktuję jak nowe wyzwanie, do każdego staram się podchodzić z kreatywnością i nigdy nie poddawać. Nie ma nic lepszego jak doprowadzić do sprawności pacjenta, który został przez innych spisany na straty. Na co dzień jestem osobą pozytywnie zwariowaną i pomocną. Prywatnie jestem wielbicielem motoryzacji w różnych formach.

+48 607 057 017