
SEB-TEAM ﹥ NASZA KADRA
PRACUJEMY DLA WAS
Nasz zespół cały czas się rozwija, aby sprostać Państwa wymaganiom. Ważnymi dla nas wartościami jest rzetelność i terminowość. Towarzyszymy naszym Klientom na każdym etapie działań.
Współpracujemy też na stałe z najlepszymi trenerami, profesjonalną kadrą specjalistów z różnych dziedzin, w tym fizjoterapeutami i psychologami. Mamy kreatywny zespół, który rozwija naszą ofertę. Do Państwa dyspozycji są także doświadczeni i pomocni handlowcy, otwarci na Państwa potrzeby i nastawieni na wsparcie Klientów.
KADRA SEB-TEAM

Edyta Jaworska
Prezes SEB-TEAM, doświadczony szkoleniowiec i doradca biznesowy
Prowadzę firmę, która jest partnerem biznesowym dla wielu firm. Praca moja i mojego zespołu pozwoliła rozwijać się wielu podmiotom. Doradzamy w zakresie możliwości wsparcia potrzeb inwestycyjnych i rozwojowych. Udzielamy wsparcia w zakresie badania potrzeb, diagnoz, doradztwa, jak też w zakresie szkoleń, coachingu czy …. dla biznesu, jednostek samorządu terytorialnego, oświaty, szeroko pojętej pomocy społecznej i in.
Jestem doświadczonym trenerem, certyfikowanym przez PAIZ Consulting, a także międzynarodowym trenerem DISC. Prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój organizacji, zarządzania, pisania biznes planów. Jestem także doradcą zawodowym, wykładowcą akademickim i doświadczonym managerem sprzedaży.
Kieruję się zasadą, że jeżeli nie mamy własnych celów, jesteśmy skazani na realizację celów innych.

Justyna Pielecka
Dyrektor Zarządzający
W firmie odpowiadam za wszelkie sprawy dotyczące księgowości, rachunkowości, kadr i płac. Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunkach zarządzanie oraz finanse i rachunkowość, ukończyłam także studia podyplomowe MBA. Jestem osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań, nie uznaję opcji „nie da się”. Doświadczenia na różnych stanowiskach, od specjalistycznych po zarządcze, pozwala mi sprawnie radzić sobie z zagadnieniami z różnych dziedzin.
Cenię sobie czytelne, jasne zasady współpracy, a przede wszystkim- nasz zgrany, czasem szalony Zespół.

Agnieszka Cymerman
Kierownik biura
Na co dzień odpowiadam za koordynację działania biura i pracy naszego Zespołu. Wpieram wszystkie działy w ich działaniach, od harmonogramów projektowych, administrację, przez sprzedaż aż po przetargi. Lubię myśleć, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy problem da się rozwiązać.
Poza działaniami codziennymi odpowiadam również za przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej dot. pozyskiwania środków zewnętrznych (np. z UE), studiów wykonalności, KIP, diagnoz sytuacyjnych etc.

dr Klaudia Skelnik
Prodziekan Wydziału Prawa i Administracji UWSB Merito w Gdańsku
- Łączy wiedzę z bezpieczeństwa wewnętrznego i bezpieczeństwa informacji w tym w cyberprzestrzeni, specjalizując się w zarządzaniu bezpieczeństwem w organizacjach w zakresie budowy optymalnych systemów bezpieczeństwa,
- doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie autorka licznych publikacji na temat bezpieczeństwa informacji i informacyjnego, bezpieczeństwa wewnętrznego, cyberbezpieczeństwa. ORCID: 0000-0003-2771-3900
- Ma wieloletnie doświadczenie praktyczne w wdrażaniu i doradztwie z zakresu bezpieczeństwa informacji i obiegu dokumentów, m.in. w Policji i administracji publicznej.
- Audytor Norm ISO 9001, 27001, 27034 45001, absolwentka studiów MBA zarządzanie bezpieczeństwem, mgr politologii w specjalizacji ustrojowo-samorządowej, posiadająca podyplomowe wykształcenie wyższe w zakresie prawa Unii Europejskiej, Edukacji dla bezpieczeństwa, Bezpieczeństwa i Higiena Pracy oraz Menadżer IT.

Agata Lalewicz
Specjalista ds. administracji
Otwartość na oczekiwania klientów i zmienność w podejmowanych działaniach to cechy, które wpisują się w mój charakter. Cieszę się z pracy w dobrym zespole, a moja skrupulatność i dążenie do celu sprawiają, że moje działania są efektywne. Tworzę harmonogramy zajęć, warsztatów i szkoleń. Kompletuję dokumentację projektową, szkoleniową i biurową. Odpowiadam za kontakt z naszymi trenerami i klientami.

Magdalena Wielgosz
Koordynator ds. sprzedaży
W firmie zajmuję się sprzedażą szkoleń skierowanych do biznesu, jednostek samorządu terytorialnego i pomocy społecznej. Uwielbiam kontakt z ludźmi, uważam, że każdy człowiek jest interesujący, a rozmowa jest najlepszym sposobem na poznanie drugiej osoby, dlatego spędzam na rozmowach z Państwem bardzo dużo czasu. Pozwala mi to poznać Państwa oczekiwania, problemy, czasem podpowiedzieć co można zrobić i jak moglibyśmy Państwa wspomóc, zarówno w codziennym działaniu, podnoszeniu kompetencji kadry, jak też w strategicznym myśleniu o przyszłości i dalszym rozwoju.
Prywatnie jestem szczęśliwą, choć bardzo zabieganą 🙂 mamą. W wolnych chwilach (nielicznych) jeżdżę na rowerze i czytam.

Karolina Olszewska
Specjalista ds. sprzedaży
Jako pracownik działku handlowego zajmuję się sprzedażą szkoleń skierowanych głównie do oświaty, tj. zarówno kadry pedagogicznej szkół, przedszkoli, jak też kadry zarządzającej, księgowej i administracyjnej, pracowników jednostek prowadzących placówki oświatowe.

Magda Marcinkowska
Psycholog, psychoterapeuta
Zajmuję się zapewnianiem opieki psychologicznej oraz udzielaniem wsparcia, szczególnie dzieciom, ale również osobom dorosłym. Pracuję nad kształtowaniem prawidłowych zachowań u dzieci, a także edukacją z zakresu kompetencji społeczno-emocjonalnych. Umiejętność pracowania pod presja czasu i szybkie dostosowywanie się do nowych sytuacji, a także empatia pozwalają na zrozumienie sytuacji każdej osoby, z którą się spotykam. W mojej pracy lubię możliwość kontaktu z ludźmi znajdującymi się w różnej grupie wiekowej i borykającymi się z różnymi problemami.
Marta Piekarz
Psycholog
Na co dzień zajmuję się udzielaniem wsparcia psychologicznego w przedszkolach i szkołach, zarówno dzieciom i młodzieży, jak i rodzicom oraz nauczycielom. Realizuję zajęcia i warsztaty skupiające się na rozwijaniu i umacnianiu kompetencji społecznych wśród uczniów szkół podstawowych. Stawiam na szacunek, otwartą komunikację i uważne słuchanie, co pozwala mi uczyć się od dzieci i młodzieży tyle samo, ile oni uczą się ode mnie, a nierzadko o wiele więcej. Bliska mojemu sercu jest praca z osobami ze spektrum autyzmu, zawodowo interesują mnie również zaburzenia zachowania, neurorozwojowe oraz nastroju.
Czas wolny lubię spędzić z bliskimi, na spacerze z psami albo nad książką.

Janina Taczyńska
Fizjoterapeuta
W mojej pracy zajmuję się m.in. poprawą kondycji psychofizycznej pacjenta, pomocą w adaptacji pacjenta do funkcjonowania z protezą, opóźnieniem efektów starzenia się, poprawą i utrzymaniem obecnej sprawności fizycznej czy podtrzymywanie zdolności pacjenta do samodzielnego funkcjonowania.

Marcin Grzegrzółka
Fizjoterapeuta
Jestem fizjoterapeutą, który ogromną satysfakcję czerpie z pomocy innym ludziom. Każdego pacjenta traktuję jak nowe wyzwanie, do każdego staram się podchodzić z kreatywnością i nigdy nie poddawać. Nie ma nic lepszego jak doprowadzić do sprawności pacjenta, który został przez innych spisany na straty. Na co dzień jestem osobą pozytywnie zwariowaną i pomocną. Prywatnie jestem wielbicielem motoryzacji w różnych formach.

Mateusz Jaworski
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Jestem młodszym specjalistą ds. sprzedaży, który wyróżnia się zaangażowaniem, umiejętnością budowania relacji z klientami oraz dbałością o najwyższy poziom obsługi. Moja pasja do sprzedaży oraz chęć rozwoju zawodowego sprawiają, że skutecznie wspieram zespół w osiąganiu celów sprzedażowych, a także zdobywam zaufanie klientów dzięki profesjonalizmowi i indywidualnemu podejściu. Ponadto, jestem czynnym sportowcem i pasjonatem piłki nożnej, w którą gram od ponad 12 lat. W swojej karierze sportowej reprezentowałem takie kluby jak Rodło Kwidzyn, MUKS CWZS Bydgoszcz, Polonia Warszawa oraz Grom Nowy Staw, co świadczy o mojej dyscyplinie, pracy zespołowej oraz wytrwałości zarówno na boisku, jak i w życiu zawodowym.

Karol Dombrowski
Asystent działu handlowego
Jestem absolwentem Zespołu Szkół Technicznych na profilu Technik Informatyk. W firmie SEB-TEAM odpowiadam za tworzenie treści na social media, aktualizacje naszych stron internetowych, obsługę sklepu internetowego oraz wsparcie techniczne.
Zapraszamy na trzecią edycję konferencji dla dyrektorów, nauczycieli i specjalistów – już 21 sierpnia w Kwidzynie!
10-11.06.2025r. wyślemy Państwu maila z linkiem do szkolenia.
