SEB-TEAM ﹥ NASZA KADRA
PRACUJEMY DLA WAS
Nasz zespół cały czas się rozwija, aby sprostać Państwa wymaganiom. Ważnymi dla nas wartościami jest rzetelność i terminowość. Towarzyszymy naszym Klientom na każdym etapie działań.
Współpracujemy też na stałe z najlepszymi trenerami, profesjonalną kadrą specjalistów z różnych dziedzin, w tym fizjoterapeutami i psychologami. Mamy kreatywny zespół, który rozwija naszą ofertę. Do Państwa dyspozycji są także doświadczeni i pomocni handlowcy, otwarci na Państwa potrzeby i nastawieni na wsparcie Klientów.
KADRA SEB-TEAM
Edyta Jaworska
Prezes SEB-TEAM, doświadczony szkoleniowiec i doradca biznesowy
Prowadzę firmę, która jest partnerem biznesowym dla wielu firm. Praca moja i mojego zespołu pozwoliła rozwijać się wielu podmiotom. Doradzamy w zakresie możliwości wsparcia potrzeb inwestycyjnych i rozwojowych. Udzielamy wsparcia w zakresie badania potrzeb, diagnoz, doradztwa, jak też w zakresie szkoleń, coachingu czy …. dla biznesu, jednostek samorządu terytorialnego, oświaty, szeroko pojętej pomocy społecznej i in.
Jestem doświadczonym trenerem, certyfikowanym przez PAIZ Consulting, a także międzynarodowym trenerem DISC. Prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój organizacji, zarządzania, pisania biznes planów. Jestem także doradcą zawodowym, wykładowcą akademickim i doświadczonym managerem sprzedaży.
Kieruję się zasadą, że jeżeli nie mamy własnych celów, jesteśmy skazani na realizację celów innych.
Justyna Imiołek
Dyrektor Zarządzający
W firmie odpowiadam za wszelkie sprawy dotyczące księgowości, rachunkowości, kadr i płac. Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunkach zarządzanie oraz finanse i rachunkowość, ukończyłam także studia podyplomowe MBA. Jestem osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań, nie uznaję opcji “nie da się”. Doświadczenia na różnych stanowiskach, od specjalistycznych po zarządcze, pozwala mi sprawnie radzić sobie z zagadnieniami z różnych dziedzin.
Cenię sobie czytelne, jasne zasady współpracy, a przede wszystkim- nasz zgrany, czasem szalony Zespół.
Agnieszka Cymerman
Kierownik biura
Na co dzień odpowiadam za koordynację działania biura i pracy naszego Zespołu. Wpieram wszystkie działy w ich działaniach, od harmonogramów projektowych, administrację, przez sprzedaż aż po przetargi. Lubię myśleć, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy problem da się rozwiązać.
Poza działaniami codziennymi odpowiadam również za przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej dot. pozyskiwania środków zewnętrznych (np. z UE), studiów wykonalności, KIP, diagnoz sytuacyjnych etc.
Agata Lalewicz
Specjalista ds. administracji
Otwartość na oczekiwania klientów i zmienność w podejmowanych działaniach to cechy, które wpisują się w mój charakter. Cieszę się z pracy w dobrym zespole, a moja skrupulatność i dążenie do celu sprawiają, że moje działania są efektywne. Tworzę harmonogramy zajęć, warsztatów i szkoleń. Kompletuję dokumentację projektową, szkoleniową i biurową. Odpowiadam za kontakt z naszymi trenerami i klientami.
Noemi Kluska
Specjalista ds. Administracji
Moja praca skupia się na obszarach takich jak marketing, grafika, zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową. Dodatkowo przygotowuję materiały szkoleniowe oraz zajmuję się dokumentacją związaną z ofertami, zamówieniami i przetargami.
Poza pracą lubię aktywnie spędzać czas, czerpiąc inspirację z różnorodnych doświadczeń.
Magdalena Wielgosz
Specjalista ds. sprzedaży
W firmie zajmuję się sprzedażą szkoleń skierowanych do biznesu, jednostek samorządu terytorialnego i pomocy społecznej. Uwielbiam kontakt z ludźmi, uważam, że każdy człowiek jest interesujący, a rozmowa jest najlepszym sposobem na poznanie drugiej osoby, dlatego spędzam na rozmowach z Państwem bardzo dużo czasu. Pozwala mi to poznać Państwa oczekiwania, problemy, czasem podpowiedzieć co można zrobić i jak moglibyśmy Państwa wspomóc, zarówno w codziennym działaniu, podnoszeniu kompetencji kadry, jak też w strategicznym myśleniu o przyszłości i dalszym rozwoju.
Prywatnie jestem szczęśliwą, choć bardzo zabieganą 🙂 mamą. W wolnych chwilach (nielicznych) jeżdżę na rowerze i czytam.
Karolina Olszewska
Specjalista ds. sprzedaży
Jako pracownik działku handlowego zajmuję się sprzedażą szkoleń skierowanych głównie do oświaty, tj. zarówno kadry pedagogicznej szkół, przedszkoli, jak też kadry zarządzającej, księgowej i administracyjnej, pracowników jednostek prowadzących placówki oświatowe.
Magda Marcinkowska
Psycholog
Psycholog, psychoterapeuta.
Zajmuję się zapewnianiem opieki psychologicznej oraz udzielaniem wsparcia, szczególnie dzieciom, ale również osobom dorosłym. Pracuję nad kształtowaniem prawidłowych zachowań u dzieci, a także edukacją z zakresu kompetencji społeczno-emocjonalnych. Umiejętność pracowania pod presja czasu i szybkie dostosowywanie się do nowych sytuacji, a także empatia pozwalają na zrozumienie sytuacji każdej osoby, z którą się spotykam. W mojej pracy lubię możliwość kontaktu z ludźmi znajdującymi się w różnej grupie wiekowej i borykającymi się z różnymi problemami.
Janina Taczyńska
Fizjoterapeuta
W mojej pracy zajmuję się m.in. poprawą kondycji psychofizycznej pacjenta, pomocą w adaptacji pacjenta do funkcjonowania z protezą, opóźnieniem efektów starzenia się, poprawą i utrzymaniem obecnej sprawności fizycznej czy podtrzymywanie zdolności pacjenta do samodzielnego funkcjonowania.
Marcin Grzegrzółka
Fizjoterapeuta
Jestem fizjoterapeutą, który ogromną satysfakcję czerpie z pomocy innym ludziom. Każdego pacjenta traktuję jak nowe wyzwanie, do każdego staram się podchodzić z kreatywnością i nigdy nie poddawać. Nie ma nic lepszego jak doprowadzić do sprawności pacjenta, który został przez innych spisany na straty. Na co dzień jestem osobą pozytywnie zwariowaną i pomocną. Prywatnie jestem wielbicielem motoryzacji w różnych formach.
Newsletter
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych ofertach oraz wydarzeniach.