Negocjacje - Sztuka negocjacji w rozmowach z klientem
Negocjacje – Sztuka negocjacji w rozmowach z klientem

Negocjacje – Sztuka negocjacji w rozmowach z klientem

Negocjacje – Sztuka negocjacji w rozmowach z klientem

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

Informacje o szkoleniu

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

  • Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej/sprzedażowej – jak skutecznie przygotować się do rozmowy z klientem?
    • Przedstawienie sposobów, jakie wykorzystują klienci podczas prowadzenia negocjacji.
    • Ćwiczenie umiejętności reagowania w opisanych sytuacjach.
    • Opracowanie praktycznych rozwiązań do poszczególnych sytuacji.
  • Perswazyjny Model Prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko\ofertę podczas rozmowy?
    • Omówienie modelu prezentowania swojego stanowiska, oferty.
    • Prezentacja zagadnienia: jak dążyć do przejęcia klienta konkurencji.
    • Opracowanie rozwiązań w oparciu o poznany model prezentacji.
    • Opracowanie listy argumentów do prowadzenia rozmowy z klientem.
  • Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co wykorzystać podczas rozmów?
    • Prezentacja technik negocjacji.
    • Ćwiczenie umiejętności posługiwania się i reagowania na dane techniki.
  • Skuteczny negocjator – jak rozwinąć w sobie sprawność w prowadzeniu rozmów?
    • Prezentacja zagadnienie cech skutecznego negocjatora.
    • Opracowanie praktycznego pomysłu rozwijających umiejętności prowadzenia rozmów.
  • Przełamywanie impasu w rozmowach – jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?
    • Przedstawienie sposobów reagowania w sytuacji, gdy klient chce zerwać rozmowę lub to symuluje.
    • Ćwiczenie umiejętności posługiwania się przedstawionymi strategiami.
  • Strategia reakcji na manipulację – jak sobie radzić z manipulacją?
  • Storytelling – jak opowiadać przekonujące i ciekawe historie w procesie rozmów sprzedażowych/negocjacyjnych?

ROZWIŃ CAŁOŚĆ

Szkolenie poprowadzi

Socjolog, trener i menedżer. Ukończył także Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną. Przez osiem lat pracował jako samodzielny menedżer w polskim oddziale międzynarodowego aliansu organizacji pozarządowych. W zakres jego obowiązków wchodziło tworzenie lokalnych struktur aliansu oraz koordynowanie ich działań. Odpowiadał również za organizowanie ogólnopolskich sympozjów tematycznych, paneli dyskusyjnych, debat oraz wykładów na wybrane zagadnienia. Prowadzi szkolenia z trzech obszarów: Komunikacja perswazyjna: prezentacja publiczna, autoprezentacja, storytelling, skuteczne techniki sprzedaży. Zarządzanie: umiejętności menedżerskie, zarządzanie konfliktem, techniki kreatywnego myślenia biznesie. Komunikacji interpersonalnej w kontaktach zawodowych. projektów unijnych, dokumentacji placówek oświatowych, medycznych, i wielu innych.

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

+48 661 991 681