Negocjacje – Sztuka negocjacji w rozmowach z klientem
Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?
To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.
Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?
Informacje o szkoleniu
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej/sprzedażowej – jak skutecznie przygotować się do rozmowy z klientem?
- Przedstawienie sposobów, jakie wykorzystują klienci podczas prowadzenia negocjacji.
- Ćwiczenie umiejętności reagowania w opisanych sytuacjach.
- Opracowanie praktycznych rozwiązań do poszczególnych sytuacji.
- Perswazyjny Model Prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko\ofertę podczas rozmowy?
- Omówienie modelu prezentowania swojego stanowiska, oferty.
- Prezentacja zagadnienia: jak dążyć do przejęcia klienta konkurencji.
- Opracowanie rozwiązań w oparciu o poznany model prezentacji.
- Opracowanie listy argumentów do prowadzenia rozmowy z klientem.
- Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co wykorzystać podczas rozmów?
- Prezentacja technik negocjacji.
- Ćwiczenie umiejętności posługiwania się i reagowania na dane techniki.
- Skuteczny negocjator – jak rozwinąć w sobie sprawność w prowadzeniu rozmów?
- Prezentacja zagadnienie cech skutecznego negocjatora.
- Opracowanie praktycznego pomysłu rozwijających umiejętności prowadzenia rozmów.
- Przełamywanie impasu w rozmowach – jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?
- Przedstawienie sposobów reagowania w sytuacji, gdy klient chce zerwać rozmowę lub to symuluje.
- Ćwiczenie umiejętności posługiwania się przedstawionymi strategiami.
- Strategia reakcji na manipulację – jak sobie radzić z manipulacją?
- Storytelling – jak opowiadać przekonujące i ciekawe historie w procesie rozmów sprzedażowych/negocjacyjnych?
Szkolenie poprowadzi
Socjolog, trener i menedżer. Ukończył także Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną. Przez osiem lat pracował jako samodzielny menedżer w polskim oddziale międzynarodowego aliansu organizacji pozarządowych. W zakres jego obowiązków wchodziło tworzenie lokalnych struktur aliansu oraz koordynowanie ich działań. Odpowiadał również za organizowanie ogólnopolskich sympozjów tematycznych, paneli dyskusyjnych, debat oraz wykładów na wybrane zagadnienia. Prowadzi szkolenia z trzech obszarów: Komunikacja perswazyjna: prezentacja publiczna, autoprezentacja, storytelling, skuteczne techniki sprzedaży. Zarządzanie: umiejętności menedżerskie, zarządzanie konfliktem, techniki kreatywnego myślenia biznesie. Komunikacji interpersonalnej w kontaktach zawodowych. projektów unijnych, dokumentacji placówek oświatowych, medycznych, i wielu innych.
Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?
To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.